Tuesday, August 6, 2013

The Return Of Me

Tiba-tiba terkejut bila buka balik blog, ada plak entri jatuh tangga.. Sempat juga update setahun lalu cerita ni.. Banyak juga yang keciciran dari update.. Tapi kalau nak paksa update gk sekarang2 ni, memang tak sesuwaii sangat la.. Cerita anak, baru berjalan sedangkan sekarang dah terer memanjat, cerita pindah rumah, sedangkan sekarang ni pun dah pindah lagi sekali.. Nanti kompius pula korang-korang kan..

Baik aku update cerita yang paaaaaling baru keluar oven kan?? Sebelum tu, mesti korang heran kan kenapa tiba-tiba aku muncul kembali dalam dunia blog ni?? :)

Haaa.. Ni la nak cerita.. Alkisahnya, sekarang aku dah jadi pengedar Shaklee.. Alhamdulillah, dalam banyak-banyak perniagaan, rasanya perniagaan ni lah yang paling masuk dan masyhuk sekali aku pernah buat.. Rasa menyesal pula sebab join lambat.. Kalau tak, sekarang ni mesti dah ke bintang ke bulan dah.. Tapi tak pe, better late than never.. If we don't start today, then when?? There's no such thing as one perfect time.. Start je dulu, sebab nak start tu yang terasa amat beratnya.. Bila dah start, insya Allah semua akan dimudahkan Allah..

So, dengan rasa rendah diri, jemput lah ke blog Shaklee gue.. Insya Allah, akan diisi dengan informasi yang padat.. :)


0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Friends